ترانس تابلو چلنیوم

ترانس تابلو چلنیوم

یکی از پرکاربردترین تابلوها تابلو مغازه چلنیوم می­باشد چلنیوم چیست؟ چلنیوم از ترکیب دو کلمه لاتین چنل و آلومینیوم به­وجود آمده است این تابلو توسط اسپانیا به عنوان آلومینیوم شفاف که همانند فلز بود وارد بازار شد. در سال 2000 میلادی شرکت  ام اس آی، آلومینیوم را با انعطاف پذیری بالا به شکل براق ساخت که بسیار شبیه استیل است و با نام آلوباند به بازار فرستاد و بعدها با نام­های دیگری وارد دنیای تبلیغات شد. تابلو مغازه چلنیوم با انواع تابلوهایی همانند تابلو چلنیوم ستاره­ای، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم طلایی یک نمای درخشان و براقی دارد و باعث زیباترشدن فضا و مکان تجاری شما می­شود. این تابلو لامپ­های ال­ای­دی دارد. نرم افزارها حروف این تابلو را طراحی می­کنند و طرح­ها با ورق فلزی به صورت مدور و زاویه دار لیزرکاری می­شود. این تابلو  در شب به دلیل بازتاب نور جلوه زیبا و منحصر به فردی دارد. از محصولات با کیفیت بهترین تابلوسازی تهران تابلو استیل و تابلو مغازه چلنیوم است که با بهترین کیفیت و به­راحتی در دسترس می­باشد.

ترانس مخصوص تابلوسازی

چلنیوم نوعی تابلو تبلیغاتی است که در آن از لبه آلومینیومی و پلکسی گلاس ساخته می­شود یعنی حروف در این تابلو از پلکسی گلاس ساخته شده و بعدا با لبه­های آلومینیومی به هم وصل می­شوند. مشهورترین و البته زیباترین تابلوها، تابلو مغازه چلنیوم است، این تابلو از قطعات گوناگونی تشکیل شده که قطعا اطلاع و آگاهی از این قطعات می­تواند به شما کمک کند تا یک تابلوی بهتر برای کسب­ و ­کار خود پیدا کنید.

ترانس تابلو چلنیوم وظیفه تبدیل ولتاژهای بالا به ولتاژهای پایین را دارد و یک قطعه مهم در حرفه تابلوسازی به شمار می­رود. معمولا این ترانس‌ها در تابلوهای تبلیغاتی و نورپردازی استفاده می‌شوند. تر‌انس تابلو چلنیوم دارای ویژگی‌های ضد باران و ضدآب است و برخی از مدل‌ها دارای بازدهی بالا تا ۸۵% هستند. ترانس تابلو چلنیوم با توانایی حفاظت در برابر آب و همچنین تبدیل ولتاژ یکی از اجزای اساسی در تابلوهای تبلیغاتی است. این ترانس‌ها نقش مهمی در حفظ کیفیت تابلوها دارند. در بهترین تابلوسازی تهران می­توانید ترانس تابلو چلنیوم را خریداری نمایید.

اجزای تابلو مغازه چلنیوم

ورق­های پلکسی(فلکسی)

ورق­های پلکسی(فلکسی) ورق­های ترموپلاستیک هستند که از مهم­ترین مواد در تولید حروف برجسته محسوب می­شود. این ورق­ها در دو نوع قابل خرید هستند. این ورق­ها در انواع رنگ­های متنوع تولید می­شوند. نوع ورق­های طلایی به عنوان زیباترین و گران­ترین مواد اولیه در تولید تابلو به شمار می­روند. شغل­های گران­قیمت می­توانند از این تابلو برای معرفی خود به مشتریان بالقوه و آینده استفاده کنند.

 زمینه کار

موادی که در زمینه تابلو مورد استفاده قرار می­گیرد باید چند ویژگی بسیار مهم داشته باشد. این ویژگی­ها شامل استحکام، مقاومت در برابر عوامل طبیعی و همچنین زیبایی است. چنانچه تابلو مورد نظر استحکام نداشته باشد در برابر بارش باران­های اسیدی، بارش برف­ و تگرگ در معرض آسیب قرار می­گیرد. ترجیح برخی از افراد برای زمینه تابلو استفاده از شیشه است. شیشه جلوه­ای بسیار مدرن و جدید دارد اما احتمال ترک خوردن و شکستگی را هم در موقع انتخاب باید در نظر بگیرید. معمولا از شیشه به عنوان زمینه تابلوهای داخل ساختمان استفاده می­شود.

لبه چلنیوم

حروف در تابلوسازی بعد از برجسته ­سازی نیاز به لبه کاری دارد. لبه­های چلنیوم از مواد مختلفی تولید می­شوند. لبه سوئدی یک نوع لبه کاری است که اغلب از آن بهره می­گیرند. چسباندن لبه­ها به حروف به چند روش انجام می­شود که بهترین آنها استفاده از چسب­های مخصوص است. چون لبه­ها خاصیت آهن­ربایی دارند، ممکن است  با وزش باد شدید خاصیت مغناطیسی آن­ها از بین برود.

لوازم الکترونیکی

هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی برای جلب نظر مشتری و مخاطب نیاز به زیبایی دارند. راه­های مختلفی برای زیباترکردن تابلو وجود دارد که یکی از آنها نورپردازی است. لامپ­های مورد استفاده برای حروف برجسته  و هم زمینه­ کار لامپ­هایی اس­ام­دی و ال­ای­­­دی است. این لامپ­ها توسط برندهای مختلف در جهان تولید می­شوند که انتخاب بهترین نوع از ارجحیت بیشتری برخوردار است. زیرا این لامپ­ها مانند ترانس تابلو و سایر قطعات در معرض عوامل محیطی و خارجی قرار دارند. معمولا بهترین نوع این لامپ­ها به شکل ضد آب تولید می­شوند که عمر زیادی دارند.

ترانس تابلو چلنیوم

چه ترانسی برای تابلو مناسب است؟

ترانس تابلو یکی از مهم­ترین قطعاتی است که در این ابزار تبلیغاتی به کار می­رود. در واقع وظیفه اصلی ترانس را تنظیم ولتاژ, جریان و توان دانست که نقشی اساسی در حفاظت از تابلو ایفا می­کند. ولتاژهای شهری قابل استفاده در تابلو نیستند و از ترانس برای متعادل کردن آن استفاده خواهد شد.

مزایای ترانس تابلو چلنیوم

استفاده از ترانس تابلو چلنیوم دارای مزایای خاص خود است که عبارتند از:

  • نورپردازی زیبا و منحصر به­فرد
  • مقاومت در برابر باران و گردوغبار
  • کاهش مصرف برق و افزایش کارایی
  • توان تبدیل ولتاژ شهری به ولتاژهای کمتر
  • عمر طولانی و همچنین کاربرد گسترده در تابلوسازی

انواع ترانس تابلو چلنیوم

ترانس تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد. این ترانس­ها در تابلو داخلی، چوبی، شیشه­ای، پلاستیکی، تبلیغاتی، نورپردازی شهری، تابلو فلزی (استیل) استفاده می­شوند که به تفکیک آنها را توضیح می­دهیم.

  • ترانس تابلوهای داخلی: از این نوع ترانس تابلوها می­توان به‌عنوان نمایشگر‌های داخلی در فروشگاه‌ها، مراکز خرید و فضاهای تجاری استفاده نمود.
  • ترانس تابلوهای چوبی: این نوع تابلوها از چوب طبیعی یا ترکیبی تشکیل شده‌اند و دارای ظاهری طبیعی و گرم هستند.
  •  ترانس تابلوهای شیشه‌ای: از شیشه به‌عنوان ماده اصلی تابلو استفاده شده است و به دلیل شفافیت و درخشندگی، به خصوص در تابلوهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ترانس تابلوهای پلاستیکی: این نوع تابلو از مواد پلاستیکی مختلف تشکیل شده و به دلیل سبکی و مقاومت در برابر ضربه در برخی فروشگاه­ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  •  ترانس تابلوهای تبلیغاتی: همانطور که از نام این تابلوها به نظر می­رسد این نوع ترانس تابلوها در تبلیغات خارجی و داخلی به کار می‌روند.
  •  ترانس تابلوهای نورپردازی شهری: این ترانس تابلوها در فضای عمومی و نورپردازی شهری کاربرد دارند و می‌توانند تا به حدود زیادی فضای شهری را تغییر دهند.
  •  ترانس تابلوهای فلزی (تابلو استیل): جنس این تابلوها از مواد فلزی مانند آلومینیوم یا فولاد است که به دلیل استحکام و مقاومت در برابر عوامل جوی، در تابلوهای بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین نوع تابلوهایی که در تابلوسازی عصر نوین می­توان یافت تابلوی فلزی و آن هم نوع استیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button