عصر نوین سازنده انواع تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن

از جمله مهم‌ترین بخش‌ها برای شروع تبلیغات کسب و کار خود استفاده از روش‌های تبلیغاتی مناسب است که یکی از بهترین شیوه‌های آن تهیه تابلو مغازه مدرن است. انتخاب و سفارش صحیح تابلو از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند؛ زیرا هستند تابلوهایی که مشتری‌ها رغبت چندانی به آن‌ها پیدا نمی‌کنند و ساده از آن‌ها می‌گذرند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با یکی از بهترین مراجع تابلوسازی دنیا در زمینه طراحی تابلو مغازه مدرن آشنا کنیم؛ پس تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

معرفی چند نوع تابلو جدید و مدرن

تنوع بسیار بالایی از انواع تابلوها در فروشگاه تابلوسازی عصر نوین موجود می‌باشند که امروزه به عنوان برترین تابلو مغازه مدرن شناخته شده‌‌اند. از جمله این تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

تابلو مغازه مدرن

تابلو لاس وگاسی چیست؟

در طراحی این تابلو از تلفیق ال ای دی، فلامنت‌های گرد و حروف برجسته کمک گرفته شده است که در اصطلاح به این شیوه خاص طراحی تابلو؛ تابلو لاس وگاسی گفته می‌شود. البته برخی مشتریان این نوع تابلو مغازه مدرن را به نام‌های دیگری همچون تابلو لامپی، لایت و تگزاسی شناخته شده است.

برای سفارش یک تابلو خاص از این نوع می‌توانید همین حالا به سایت تابلوسازی عصر نوین مراجعه فرمایید و متناسب با نیاز و سلیقه و ابعادی در مکان خود این تابلو را در سایزهای مختلف سفارش دهید. اما شاید برایتان جالب باشد علت اصلی که این تابلو به نام لاس وگاس شهرت یافته است به این خاطر است که در تولید این تابلو خاص از نورپردازی‌های بسیار زیادی همانند شهر لاس وگاس آمریکا استفاده شده است و به همین خاطر به این نام؛ نامگذاری شده است.

تابلو ترموود چیست؟

حتما مغازه‌هایی را در خیابان‌های مختلف مشاهده نموده‌اید که دارای دکور و دیزاینی چوبی هستند و سر در یا همان تابلو تبلیغاتی آن‌ها نیز از جنس چوبی می‌باشند؛ به این نوع از تابلوها؛ تابلو ترموود گفته می‌شود. از طریق سایت تابلوسازی عصر نوین می‌توانید خاص‌ترین تابلو مغازه مدرن از جنس ترموود را سفارش دهید. این نوع تابلوها به دلیل بیس به کار رفته شیک آن‌ها از تقاضای بسیار زیادی در میان عموم مردم برخوردارند.

جنس چوب به کار رفته در آن‌ها می‌تواند از انواع مختلفی باشد که به همین خاطر کیفیت‌های مختلفی از آن در بازار موجود می‌باشند که در سایت تابلوسازی عصر نوین می‌توان بهترین آن‌ها را پیدا نمود. از جمله قابلیت‌های ویژه این تابلو مغازه مدرن می‌توان به نصب آسان، قیمت عالی، تنوع رنگ بالا محصول، دوام و ماندگاری زیاد، وزن سبک همراه با گارانتی زیاد آن اشاره نمود.

تابلو مغازه مدرن

تابلو وکیومی چه نوع تابلویی است؟

ظاهر سه بعدی و برجسته این نوع از تابلو مغازه را به یک تابلو بسیار خاص تبدیل نموده است. برای طراحی این نوع از تابلو از دستگاه پرس وکیوم کمک گرفته می‌شود و برای حروف آن نیز از انواع مدل‌های نئون پلاستیک، حروف استیل و چلنیوم کمک گرفته می‌شود تا زیبایی آن چندین برابر گردد. البته در کل شما می‌توانید در زمینه معرفی انواع تابلو مغازه مدرن به تابلوهای دیگری همچون چلنیوم، نئونی، ترموود، استیل، کامپوزیت، فلکسی و نئون فلکسی اشاره نمود. به کمک سایت تابلوسازی عصر نوین شما عزیزان می‌توانید انواع تابلوهای دلخواه مورد نظر خود را سفارش دهید.

پارامتر‌های مهم در انتخاب تابلو که بایستی به آن‌ها توجه داشته باشیم؛ چیست؟

اولین عامل مهم در زمینه انتخاب تابلو توجه به میزان بودجه ای است که برای این کار در نظر دارید؛ به عبارت دیگر هر چه شما بودجه و پول بیشتری را برای این کار درنظر بگیرید می‌توانید از تابلو مغازه مدرن، باکیفیت و مقاوم‌تری کمک بگیرید. طراحی بصری زیبا نیز یکی دیگر از مواردی است که بایستی در هنگام سفارش تابلو به آن توجه داشته باشید که انجام دقیق این کار توسط یک فرد متخصص در این زمینه با خلاقیت بسیار بالا انجام می‌پذیرد.

تابلو مغازه مدرن

نوع کسب و کار نیز عامل بسیار مهم دیگری است که در وقت سفارش تابلو بایستی آن را در نظر گرفت. به عبارت دیگر طراحی تابلو مناسب برای یک فست فود با تابلو یک طلافروشی زمین تا آسمان با یکدیگر فرق دارند.

انتخاب و توجه کافی به این موضوع باعث می‌گردد تا مشتری در همان نگاه اول جذب تابلو مغازه مدرن شما گردد و مغازه شما و نوع فعالیت شما همیشه به خاطرش بماند. نحوه طراحی تابلو، سایز آن، نوع، رنگ بندی و غیره از دیگر پارامتر‌های مهم در زمان سفارش تابلو است. در صورتی که مکان انتخابی شما دارای وب‌سایتی اینترنتی باشد شما می‌توانید تمامی سفارش خود را به سرعت و بدون اتلاف وقت ثبت نمایید.

قیمت این تابلو‌ها چند است؟

بسته به سایز تابلو انتخابی،جنس متریال به کار رفته در آن،کیفیت،نوع طراحی، ابعاد و سایر پارامتر‌ها قیمت تابلو مغازه مدرن مختلف می‌باشد. از طریق سایت تابلوسازی عصر نوین می‌توانید بهترین تابلوها با بالاترین کیفیت را با خدمات پس از فروش، نصب فوری، طراحی سریع و قیمت مناسب سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بمانید.

تابلو مغازه مدرن

کدام مکان را برای ساخت تابلو دلخواه خود انتخاب نماییم؟

تنوع بسیار بالایی از تابلوسازی‌ها در هر شهر ونقطه‌ای از کشور وجود دارند که از لحاظ طراحی، قیمت، جنس متریال، کیفیت محصولات در سطوح مختلفی قرار گرفته‌اند. اگر به دنبال یکی از بزرگترین مراجع در زمینه طراحی انواع تابلو مغازه مدرن هستید که از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشند؛ به شما عزیزان سایت تابلوسازی عصر نوین را پیشنهادمی‌دهید. از طریق وب‌سایت ما شما عزیزان می‌توانید بهترین تابلو را در انواع مدل‌های چلنیوم،فلکسی، نئون فلکسی، استیل،کامپوزیت، لاس وگاسی و غیره را متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

برترین طراحان موجود در سایت ما باعث گردیده‌اند تا شیوه تبلیغاتی به کار رفته در انواع تابلوهای تبلیغاتی مجموعه ما جلوه بسیار زیادی داشته باشد و افراد بسیار زیادی را به خود جذب نمایند. جهت سفارش انواع تابلو مغازه خاص و تابلو مغازه مدرن و … می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . از دیگر امکانات مجموعه ما می‌توان به طراحی سریع، تحویل فوری، کیفیت بالا، قیمت مناسب با بودجه اشاره نمود.

هم‌چنین علاوه بر فاز طراحی ما در بحث نصب فوری تابلو نیز خدمات مثبتی را به متقاضیان ارائه می‌دهیم که در صورت نیاز می‌توانید از انواع خدمات پس از فروش سایت تابلوسازی عصر نوین مانند تغییرات جزئی و غیره نیز بهره‌مند‌گردید. برای سفارش تابلو مغازه مدرن خود همین حالا به سایت ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button