ساخت تابلو لایت باکس

تابلو‌سازی لایت باکس

تابلو‌سازی لایت باکس را بایستی یکی از شیوه‌های نوین تبلیغاتی برای جذب مشتریان دانست که منجر به بیشتر دیده شدن کسب و کار شما می‌گردد. برای به خاطر سپردن نام فروشگاه، شرکت و برند خود به صورت کاملا ویژه نیاز است در کنار استفاده از سایر روش‌های تبلیغاتی اقدام به ساخت یک تابلو به روز همچون لایت باکس برای کسب و کار خود نمایید. فلذا در ادامه این مقاله شما عزیزان را با تابلو‌سازی لایت باکس به صورت کامل آشنا خواهیم نمود و توصیه می‌کنیم تا پایان با ما همراه بمانید.

لایت باکس چه نوع تابلویی است؟

لایت باکس‌ها به معنای تابلو‌های روشن هستند که در واقع یک نوع تابلو تبلیغاتی متفاوت با سایر تابلو مغازه خاص است. این تابلو مغازه مدرن که تابلو‌سازی لایت باکس در بهترین تابلو‌سازی تهران به وفور انجام می‌گیرد؛ روش تبلیغاتی بسیار متفاوت و اثر گذار است.

اگر به صورت ساده‌تری بخواهیم بیان نماییم در این روش ویژه بسته به نیاز مشتری یک تابلو در ابعاد مختلف و به کمک انواع لامپ‌های اس ام دی برای وی ساخته می‌شود. البته که تابلو لایت باکس تنوع بالایی دارد و در ساخت آن از متریال مختلفی کمک گرفته می‌شود که در ادامه بیشتر به این موضوعات خواهیم پرداخت.

تابلو‌سازی لایت باکس

معرفی تابلو‌سازی عصر نوین

همواره بیشتر افراد برای انتخاب بهترین تابلو‌سازی در تهران برای ساخت انواع تابلو مغازه خاص، تابلو مغازه مدرن و غیره به دنبال یک مکان معتبر با سابقه کاری بالا می‌گردند. تابلو‌سازی عصر نوین انتخاب بسیاری از افراد است؛ چرا که در این مجموعه با سابقه فعالیت بیش از ۳۵ سال تمامی تلاش مجموعه در ساخت بهترین نمونه از تابلو‌های تبلیغاتی صرف گردیده است.

بنابراین؛ اگر تمایل به تابلو‌سازی لایت باکس دارید و یا دلتان می‌خواهد برای فروشگاه، شرکت و برند خود تابلوهای مختلفی همچون چلنیوم و سایر نمونه‌ها را سفارش دهید کافیست برای ساخت تابلو دلخواه خود به سایت تابلو‌سازی عصر نوین مراجعه فرمایید.

ویژگی‌های تابلو لایت باکس چیست؟

از ویژگی‌های تابلو‌سازی لایت باکس می‌توان به امکان ساخت آن در ابعاد مختلف، ضخامت گوناگون،  چاپ بک لایت باکیفیت، تعویض آسان چاپ، وزن پایین، ضخامت مناسب، نور یکنواخت آن اشاره نمود.

بررسی انواع تابلو‌های لایت باکس

تابلو‌سازی به شیوه لایت باکس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که از جمله انواع نمونه‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

لایت باکس مگنتی

در ساخت تابلو‌سازی لایت باکس از این نوع که عمدتا مخصوص فضاهای داخلی است یک قاب ظریف آلومینیومی با پشت ام دی اف متناسب با ابعاد و سایز مورد نیاز شما ساخته می‌شود. درون این تابلو مغازه مدرن ، تابلو مغازه خاص هم  تعدادی لامپ اس ام دی کم مصرف چاپ بک لایت و  ورق پلکسی شفاف قرار می‌گیرند. برای سفارش تابلو‌سازی لایت باکس به بهترین تابلو‌سازی تهران یعنی مجموعه عصر نوین کافیست همین حالا به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

تابلو‌سازی لایت باکس

لایت باکس لوگو باکس

لوگو هر برند به عنوان آیتم شخصی آن شناسایی می‌گردد؛ بنابراین در این نوع از تابلو‌های تبلیغاتی  به کمک انواع دستگاه لیزر برش و خم کننده مطابق با لوگو شما لوگو ساخته می‌شود. سپس از پلکسی و لامپ‌های اس ام دی برای نورپردازی ویژه تابلو کمک گرفته می‌شود و به این ترتیب تابلو مغازه خاص شما ساخته می‌شود.

لایت باکس چرخشی

یکی دیگر از انواع تابلو‌سازی لایت باکس؛ نمونه لایت باکس چرخشی است  که با امکان دید دو طرفه خود و طراحی با دو طرح مختلف توسط موتور حرکت دورانی خود را پس از نصب در مکان و زوایای مشخص شده انجام می‌دهد. تحرک داشتن این تابلو منجر به معرفی بهتر کسب و کار شما خواهد گشت. برای ساخت این تابلو مغازه مدرن توسط بهترین تابلو‌سازی تهران کافیست همین حالا به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

لایت باکس کریستالی

این نوع از تابلو‌سازی لایت باکس تفاوت اندکی با سایر نوع‌ها دارد. به عبارت دیگر در ساخت این تابلو مغازه خاص از دو لایه ضخیم پلکسی بسیار شفاف کمک گرفته شده است که لوگو و یا تصویر شما در بین این دو قرار می‌گیرد. وجود لامپ‌های ال ای دی در پشت کار و محکم شدن نقاط مختلف تابلو توسط قطعات فلزی بسیار محکم سبب شده است که این تابلو بسیار خاص گردد و انتخاب بسیاری از مشتریان برای تبلیغات متفاوت‌شان باشد.

لایت باکس ام دی اف

جنس فریم این تابلو‌ ساخته شده توسط بهترین تابلو‌سازی تهران از نوع ام دی اف یا همان چوب است که ضخامت‌های مختلفی از آن وجود دارد که علاوه بر تابلو‌سازی لایت باکس برای تبلیغات عده‌ای به عنوان محصول دکوراتیو نیز از آن کمک می‌گیرند.

لایت باکس اسنپ فریم

حاشیه این تابلو توسط یک لایه آلومینیومی به ضخامتی در حدود کمتر از سه سانت پولیش شده است که چهار طرف آن به کمک فنر به یکدیگر متصل شده‌اند. برای ساخت تابلو‌سازی لایت باکس این تابلو مغازه مدرن برای معرفی کسب و کار خود کافیست به سایت تابلو‌سازی عصر نوین مراجعه فرمایید.

تابلو‌سازی لایت باکس

لایت باکس آلومینیومی

قاب آلومینیومی به کار رفته در این تابلو مغازه مدرن به دلیل خواص بسیار ارزشمندی همچون طول عمر بالا، مقاومت زیاد،  شکل‌پذیری بالا و ضد زنگ و خش بودن آن را به یک انتخاب عالی تبدیل نموده است. برای فضاهای خارجی تابلو‌سازی لایت باکس از نوع آلومینیومی یک انتخاب عالی محسوب می‌گردد و به همین خاطر بسیاری از افراد آن را انتخاب می‌کنند. برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی توسط بهترین تابلو‌سازی در تهران همین حالا به سایت تابلو‌سازی عصر نوین مراجعه فرمایید.

لایت باکس  فریم لس

به‌روز‌ترین و ظریف‌ترین نوع از لایت‌ باکس‌ها بدون قاب یا با ضخامت قاب بسیار کم؛ تابلو‌سازی لایت باکس فریم لس هستند. وزن بسیار پایین، امکان ساخت در ابعاد مختلف، کیفیت تصویر بالای محصول، بدنه مقاوم از مزایای این نوع از تابلوهای تبلیغاتی هستند. همین حالا برای سفارش این تابلو به عصر نوین مراجعه نمایید.

آیا در این مجموعه تولید و تنها ساخت تابلو‌سازی لایت باکس انجام می‌گیرد؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم؛ خیر! در مجموعه عصر نوین تنها ساخت تابلو‌سازی لایت باکس انجام نمی‌گیرد؛ بلکه انواع تابلو‌های دیگر هم ساخته می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به تابلو ترموود، تابلو چلنیوم، تابلو لاس وگاس، تابلو استیل، تابلو نئون فلکسی، تابلو حروف برجسته، تابلو پلکسی گلاس هم اشاره نمود. برای ساخت انواع تابلو مغازه مدرن، تابلو مغازه خاص همین حالا به عصر نوین مراجعه فرمایید.

چرا سایت تابلو‌سازی عصر نوین را انتخاب کنیم؟

عواملی همچون طراحی حرفه‌ای، نصب فوری، خدمات پس از فروش، کیفیت بالا،  مقاومت در برابر سرما و گرما و طول عمر بالا را بایستی از مزایای انتخاب عصر نوین در ساخت تابلو‌سازی لایت باکس دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button